Tractor
 
 امروز:
نسخه قابل پرينت    
     
 

اخبار

 
 

تولید دیزل ژنراتورها یIMR240 در شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی ایران


اولین گروه از محصولات تولیدی دیزل ژنراتورهای IMR240 روانه بازار شد.
مهندس ناصر عمید رئیس پروژه های برق رسانی شرکت در مورد تولید این محصولات به خبرنگارما گفت : جرقه تولید این محصول در کارخانه تراکتورسازی ایران در ونزوئلا ( ونیران ) زده شد وچون در ونزوئلا خاموشی های مکرر وجود داشت برای همین زمینه ای شد که به فکر تولید آن بیفتیم.
وی افزود: طی مذاکره ای که با مسئولان شرکت ت.ث.ث ( شرکت بازرگانی وخدمات پس از فروش  تراکتورسازی) انجام دادیم ،قرارداد فروش 800 دستگاه از این محصول را با آنها منعقد نمودیم  که هم اکنون در اولین مرحله تولید ، 10 دستگاه از آن را آماده تحویل به فروش نموده ایم.
مهندس عمید با بیان اینکه این محصول در ارزیابی کارشناسی از لحاظ آلایندگی های زیست محیطی و صوتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد ، افزود:
این دستگاه با تولید برق 3 فاز 36KW معادل 40 آمپر قابلیت ارائه سرویس به 9 خانوار را دارد که علاوه بر مصرف خانگی از صنایع کوچک نیز کاربرد وسیع دارد.
 وی اظهار امیدواری کرد: با تولید انبوه این محصول بتوانیم علاوه بر عرضه آن به بازار داخلی ، آن را به همسایگان خارجی نیز صادر نمائیم .
وی در پایان خاطرنشان کرد : نظربه قیمت پائین محصول و رقابتی بودن َآن با محصولات مشابه ، امید می رود استقبال خوبی از این محصول در بازارهای داخلی و خارجی صورت پذیرد

بازگشت

 
 
 
محصولات
بکهولودر  
پمپ هيدروليك  
کلاچ  
تولید ابزار و قطعات  
ارائه انواع خدمات فني و انرژي  
تجهيزات هيدرومكانيكال سد  
تجهیزات سنگین صنعتی  
بخش پروژه
بخش کارفرما  
رؤسای پروژه ها  
بخش کارشناسان  
گزارش پروژه  
 
footer

Home   WebMail   Sitemap English Version
Design & Powerd By: www.raha20.ir           Hosted by : www.programminghost.com