Tractor
 
 امروز:
نسخه قابل پرينت    
     
 

اخبار

 
 

به همت متخصصین شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی ایران صورت پذیرفت: ساخت دستگاه روغن پاش اسپری برای اولین بار درکشور


دستگاه روغن پاش اسپري به همت متخصصین شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی ایران ساخته شد.
یوسف پورعباس  در مورد قابلیتهای اين دستگاه اظهارداشت: اين دستگاه براي پاشش روغن به صورت اسپري ساخته شده كه داراي  محفظه هاي جداگانه پاشش ، خشك كن و 2 محفظه مكنده مي باشد.
 وی افزود : در محفظه پاشش روغن نازل هايي طراحي ، ساخت و نصب گرديده كه توسط مخلوطي از باد و روغن كار مي‌كند ؛ در اين حالت فشار باد باعث مي‌شود روغن به صورت اسپري و پودر شده بر روي قطعات به صورت يك لايه نازك قرار گيرد و به هنگام پاشش علاوه براينكه روي قطعات روغن پاشي مي‌شود، با توجه به طراحي های صورت گرفته، این دستگاه  قادر است زير قطعات را نيز روغن پاشي نمايد.
  سرپرست نگهداري و تعميرات ساخت ماشين و ابزار گفت: در محفظه خشك كن نيز نازل هايي نصب گرديده كه هواي فشرده را توسط منبع موجود و با بازشدن شيربرقي با فشار بسيار بالا،عمل هوادهي بر روي قطعه را انجام مي دهد تا در صورت وجود روغن اضافي روي قطعه خشك شود.
 وی افزود: در محفظه هاي ابتدائي و انتهائي دستگاه دو سیستم مكنده نصب گرديده كه بخار اضافي ناشي از پاشش را مکيده و به بيرون از كارگاه انتقال می دهد ، ضمناً اين دستگاه به دو حالت دستي و اتوماتيك، قابليت كار دارد كه در حالت دستي توسط شاستي هاي استوپ و استارت ،المانها را راه‌اندازي و شروع به كار كردن مي نمايند  و در حالت اتوماتيك نيز سنسورهاي چشمي قرار داده شده كه هنگام عبور قطعه يا قطعات، از جلوي آنها، بلافاصله توسط تايمري كه وجود دارد( به  شکل دلخواه تنظيم زمان صورت گرفته) به نازل هاي پاشش روغن فرمان می دهند وآنها شروع به پاشش مي‌كنند .
پورعباس يادآورشد: در محفظه هوادهي نيز ، مانند عبور قطعه از جلوي سنسور نازل هاي هوا، هوادهي وكار خشك كردن قطعات را انجام مي‌دهند .
وي با بيان اينكه اين دستگاه قادر است روزانه 5000 قطعه را روغن پاشي نموده و قابليت افزايش به 7000 قطعه را در صورت اضافه كردن سرعت الكتروموتور كانواير دارد ، خاطرنشان کرد:  دستگاه ساخته شده توانسته است مشكل قطعاتي را كه به مدت طولاني در انبار نگهداري مي‌شد ، حل نمايد.
وی در خصوص قابلیت های دیگر این دستگاه افزود : چون پس از پاشش روغن در اين دستگاه، تمامي قطعات روغن پاشي شده ، از خطر زنگ زدگي و خوردگي و فرسایش  در امان مي ماند ؛ لذا اين گونه قطعات را  مي‌توان به مدت طولاني در انبار نگهداري  و در مواقع صادرات  آنها را ازآسیبها و رطوبتهای ناشی از حمل ونقل  حفظ نمود .
شايان ذكر است دستگاه روغن پاش در مدت 5 ماه در شركت خدمات صنعتي طراحي و ساخته شده است. 


بازگشت

 
 
 
محصولات
بکهولودر  
پمپ هيدروليك  
کلاچ  
تولید ابزار و قطعات  
ارائه انواع خدمات فني و انرژي  
تجهيزات هيدرومكانيكال سد  
تجهیزات سنگین صنعتی  
بخش پروژه
بخش کارفرما  
رؤسای پروژه ها  
بخش کارشناسان  
گزارش پروژه  
 
footer

Home   WebMail   Sitemap English Version
Design & Powerd By: www.raha20.ir           Hosted by : www.programminghost.com